Repair Fan Laptop Sony Vaio VGN-CS26G

Repair Fan Laptop Sony Vaio VGN-CS26G
Agak susah untuk kami menyatakan masalah bagi laptop ini iaitu antara laptop yang terunggul di Malaysia tetapi ini adalah masalah yang biasa terjadi bagi penggunanya iaitu kipas ataupun fan untuk SONY VAIO VGN-CS ini senang sangat untuk rosak.
Tuan punya laptop ini mengadu kepada kami bahawa bunyi kipas yang rosak amat menganggu beliau untuk fokus dalam membuat segala kerja-kerja yang berkaitan dengan laptopnya kerana  bunyinya amat-amat tidak ingin didengari oleh beliau atau kita semua. Masalah ini berlaku setiap kali beliau on laptop, dalam hatinya berkata "laptop je mahal, tapi bla bla bla".
Setelah kami cek laptopnya dan kami dapat mengenalpasti yang kipas laptop beliau tidak lagi boleh digunakan. So, ia perlulah ditukar. Kami berjaya menukar kipas laptop beliau dengan yang baru. Ternyata tuan punya Sony Vaio ini amat berpuashati dengan kami kerana beliau tidak lagi diganggu dengan bunyi-bunyian yang tidak enak didengari oleh telinga beliau dan kami di sini juga amat gembira melihat riak wajahnya yang tidak lagi stress atau tertekan kerana sering diganggu dengan bunyi kipas yang rosak itu.
artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair fan, cooling, panas, fan tidak berfungsi, overheat, ok computer solution, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts