Repair Screen Laptop Asus A42F

Repair Screen Laptop Asus A42F
Sebelum - Masalah ini boleh dikatakan agak dasyat kerana skrin yang pecah ni disebabkan oleh pergaduhan adik-beradik(budak kecil) tuan punya laptop ni. Kami terkejut mendengar cerita tuan punya laptop ini. Namun itulah yang terjadi dan kami nasihatkan anda laptop ini bukanlah objek yang boleh digunakan sebagai senjata untuk apa-apa situasi. Harap dijaga dengan lebih cermat kerana ianya amat sensitif terutama pada skrinnya. 

Selepas - Mujurlah tuan punya laptop ini berjumpa dengan iklan kami di dalam internet dan tanpa berfikir panjang terus menghantarnya ke sini. Masalah beliau selesai apabila kami menukar LED skrinnya dengan yang baru. Kami memberikan jaminan selama 3 bulan untuk servis ini. Lega rasanya dapat membantu customer ini mengurangkan kos untuk membaiki skrin laptop beliau.

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah,repair led screen, led creen, ok computer solution, asus a42f, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts