Repair Screen Laptop Toshiba Satellite C640

Repair Screen Laptop Toshiba Satellite C640
Sebelum - Puncanya adalah disebabkan tersilap letak penutup botol kat atas keyboard. Pastu tanpa disedari tuan punya laptop ini dengan tidak sengaja menutup laptopnya. Bila tengok aje dah jadi seperti yang di atas. Owner laptop ni dah dua kali datang ke kedai kami dan kali ni dia dalam keadaan berduka sebab skrin laptopnya dah rosak. Kalau dah keadaan macam ni memang tak boleh buat apa dan alamatnya kena tukar yang baru.

Selepas - Masalah skrin di atas dapat kami selesaikan dengan hanya menggantikan skrin tersebut dengan yang baru. So, itu je lah yang dapat dilakukan jika skrin dah teruk macam tu. Bagi anda pengguna-pengguna laptop di luar sana, pastikan anda cek dulu laptop anda sebelum nak tutup skrin tu sebab skrin laptop ni amat-amat sensitif. Nampaknya selepas ditukar dengan skrin yang baru, owner laptop ni berubah riak wajahnya seperti dapat kembali laptop baru. Sangat berpuashati. Kami amat berpuashati kerana dapat membantu pelanggan kami menyelesaikan masalah mereka dan kami juga amat seronok jika dapat membantu menyelesaikan masalah lebih ramai lagi pengguna-pengguna laptop dan komputer di luar sana termasuk ANDA yang sedang membaca artikel ni. :) 

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah,repair led screen, led creen, ok computer solution, toshiba satellite c640, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts