Repair Motherboard Laptop HP Pavilion TX2000

Repair Motherboard Laptop HP Pavilion TX2000

Maaf kerana sudah lama tidak post JOB OF THE DAY. kepada fan fan yang mesej di facebook dan e mail kami, maaf kerana tidak dapat membalas mesej anda dengan kadar segera. Ini adalah kerana banyak laptop laptop rosak yang perlu kami perbaiki. Tak menang tangan. kepada sesiapa yang ingin apply jadi technician di syarikat kami adalah dialu alukan kerana kami sangat memerlukan kakitangan tambahan sekarang.
Lihatlah laptop-laptop yang kami baiki untuk minggu ini. Huru-hara dibuatnya. Thanks kepada semua yang menyokong kami.


Terlebih dahulu terima kasih kepada customer customer setia kami yang banyak membantu mempromosi perkhidmatan kami sehingga bulan april ini kami menjadi huru hara. Segala jasa baik anda semua sangat kami kenang.

Untuk JOB OF THE DAY hari ini kami menghidangkan sebuah laptop yang agak canggih pada zamannya
iaitu HP Pavilion TX2000



Laptop ini adalah laptop tablet yang terlaris pada zamannya dan dijual pada harga premium dari rm3000 ke RM5000 pada pelancarannya.
Konsep touch screen dan skrin yang boleh berputar 360 darjah menjadi kegilaan ramai pengguna.
Ini adalah lambang status sebelum datangnya era iPAD.

Motherboard HP Pavilion TX2000 yang selalu problem

Sayangnya laptop ini dijana oleh AMD dan chipset grafiknya adalah dari NVIDIA
seperti anda sedia maklum, seperti job of the day sebelum ini, 
laptop laptop yang dijana oleh AMD dan Nvidia seperti Compaq Presario V3000, CQ40 series, Hp Pavilion TX1000, Acer aspire 4520, 4530, 4551 memang akan mempunyai masalah overheat dan menyebabkan chipset grafiknya rosak

simptomnya adalah bila on, ada power tapi takda gambar

begitulah halnya dengan HP Pavilion TX2000 yang pada minggu ini sahaja ada 5 buah yang masuk kedai kami untuk direpair, semuanya atas masalah yang sama, bila on ada power tapi takda gambar.

Di sini kami hidangkan beberapa HP Pavilion TX2000 yang berjaya diselamatkan dengan kepakaran kami menukar chipset baru. Jaminan yang diberi adalah 3 bulan.

HP Pavilion TX2000 yang berjaya dibaiki


Jika kebetulannya anda adalah pemilik laptop di atas, atau kawan kawan anda, sepupu sepapat yang kebetulan yang mempunyai masalah yang sama, silalah beritahu mereka bahawa kami mempunyai kepakaran membaiki laptop ini. Jika laptop mereka tidak ada masalah, baguslah tetapi ingatlah untuk cuci heatsink fan setiap 6 bulan agar laptop lebih tahan lama.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, hp pavilion tx1000, motherboard, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts