Repair Motherboard Laptop Compaq Presario CQ40

Repair Motherboard Laptop Compaq Presario CQ40
Kami yakin bahawa ramai di luar sana yang menggunakan laptop jenis ini. Tahukah anda bahawa laptop ini masih boleh diselamatkan jika masalah yang biasa berlaku kepada laptop ini contohnya seperti :

- bila on tiada display
- lampu di CAPS LOCK dan di sebelah butang WIFI akan berkelip-kelip sebanyak 5 kali
- dengar bunyi kipas je, tapi display pun takde jugak
- dah sambung ke external monitor tapi still takde display

Anda tak perlu lah bimbang kerana kami pakar dalam menyelesaikan masalah ini, untuk pengetahuan anda kami ada banyak lagi laptop model ini di dalam kedai yang sudah siap dibaiki dan akan kami buat entry pasal kesemua laptop itu minggu depan.

Nantikannya ya dan Alhamdulillah ramai customer menghantar laptop kawan-kawan mereka yang rosak kepada kami. Terima kasih diucapkan dan kami amat menghargai kepercayaan anda terhadap kami. 

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, compaq presario cq40, motherboard, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts