Repair Laptop Acer Aspire 4736z

Repair Laptop Acer Aspire 4736z 
Kisah kali ini adalah kisah yang jarang bagi sesetengah orang. Bagi yang selalu kena tu, memang diorang paham apa yang berlaku. USB port tidak berfungsi ketika saat diperlukankan. Memang meradanglah jika perkara ini berlaku apabila ada kerja penting perlu dihantar dan-dan usb port tidak boleh baca pendrive mahupun external hard disk.

Kita manusia biasa memang tak lari dari melakukan kesilapan mahupun kecil dan juga yang besar. USB port sangat sensitif kepada tekanan ketika kita memasukan sesuatu contoh seperti pendrive. Kita mesti, MESTI memasukan pendrive kepada port USB dengan penuh sopan santun juga berhemah jika mahu USB port itu tahan lama.

Kita ambil cerita diatas dimana pemilik laptop tersebut mengakui bahawa beliau sering kali menekan sekeras-kerasnya pendrive ke USB port jika lambat mengesan pendrivenya. Tabiat ini sangatlah tidak patut dilakukan kerana tekanan yang tinggi kepada USB port akan menyebabkan ianya rosak. Jadi berhati-hatilah ketika menggunakan USB port ok.



artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair motherboard, autooff, cannot on, auto shut down, no display, skrin tak keluar gambar, caps lock berkelip-kelip, ok computer solution, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts