Repair Laptop CSL N1100

Repair Laptop CSL N1100
Hari ini kami sekali lagi dikejutkan dengan kehadiran laptop yang jarang ataupun tidak pernah ditemui diman-mana. CSL adalah sinonim dengan jenama handphone brand Malaysia buatan China tetapi sudah mengeluarkan netbooknya sendiri. Netbook ini mengalami masalah dimana mic/microphonenya tidak mengesan suara ketika digunakan. Apabila diperiksaan oleh pakar technician kami, rupanya jack penyambung mempunyai masalah. Lantas technician kami menyelesaikan masalah tersebut.

Ini adalah tuan punya laptop diatas. Beliau berkata sangat beruntung kerana hanya singgah untuk bertanya tetapi masalah laptopnya dapat diselesaikan. Untuk pengatahuan semua beliau berasal dari Pakistan.

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair microphone, microphone problems, microphone not working, mic not working, microphone for computers, microphones,ok computer solution shah alam, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts