Repair Laptop Screen Toshiba Nb 200

Repair Laptop Screen Toshiba Nb 200
Beginilah keadaan laptop ini mula-mula masuk ke kedai. Skrin laptop ini mempunyai garis-garis serta mengalami getaran getaran yang menyebabkan mata tidak sedap memandang. Beliau sudah tidak tahan dengan keadaan tersebut lalu membawa laptop dia ke kedai kami untuk diperiksa.

Tadaa, tiada lagi garis-garis serta getaran-getaran yang menyebabkan mata jadi juling atau sebagainya. Tuan laptop sangat gembira kerana hanya dengan sekelip mata laptopnya berfungsi seperti sedia kala, macam baru beli 3 tahun lepas.


Ternyata beliau sangat-sangat gembira dengan melihat laptopnya sudah dibaiki dan beliau boleh membuat kerja dengan tenang dan juga berkualiti.

artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, toshiba nb200, ok computer solution shah alam, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts