Repair Laptop Skrin Dell Inspiron N4010

Repair Laptop Skrin Dell Inspiron N4010
Alahai terjatuh pulak laptop. Buka-buka je tengok ok je skrin. Fuhh selamat duit tak kena tukar baru. Bila ON je tengok skrin retak seribu bak kata Siti Nurhaliza. Kan da kurang bajet untuk bulan ni. Dell Inspiron N4010 menggunakan skrin jenis LED bersaiz 14.0". Jika menggunakan skrin yang tidak original memang macam-macam masalah yang akan timbul selepas anda menukarkanya. Antara masalah-masalahnya ialah skrin bergetar, skrin keluar warna putih sahaja, skrin tidak keluar display langsung. Jadi carilah kedai yang mana menggunakan skrin yang original sahaja untuk mengelakkan anda mengeluarkan duit lagi untuk menggantikan skrin baru.

Kami hanya menggunakan skrin yang original untuk pelanggan-pelanggan kami supaya mereka tidak datang kepada kami sambil menggadu bahawa skrin mereka bermasalah. Alhamdulillah setakat ini belum ada seorang diantara mereka datang untuk menukar skrin yang baru setelah ditukar di sini.
artilkel ini adalah untuk mereka yang mencari - repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, dell inspiron n4010, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts