Repair Laptop Sony Vaio Pkg-5kcp

Repair Laptop Sony Vaio Pkg-5kcp
Hari ini kami membawakan kepada anda iaitu laptop yang brandingnya sangat gah di seluruh dunia dengan teknologi yang terkini dan juga canggih. Sony vaio antara brand yang sangat dikagumi. Namun, setiap benda yang mausia cipta mesti tak lari dari kelemahan. Mesti ada dan anda mesti menerimanya. 

Laptop ini telah mengalami masalah "cannot on". Bila dimasukkan power, tekan button ON sembilan kali pun tak akan hidup. Ini disebabkan oleh power controller chipsetnya telah rosak sama ada terbakar, hangit, atau hangus. Nasib baik kami mempunyai teknologi yang boleh dikata tidak ketinggalan zaman dan dapat menyelesaikan masalah laptop ini dalam masa yang singkat. Tuan laptop ini adalah warga Maldives dan berangkat pulang ke sana dengan gembira pada hari ini.
artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair sony vaio, sony vaio notebook, sony computer, sony laptop, vaio laptop, repair laptop, motherboard, ok computer solution shah alam, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts