Repair Ribbon Touchpad Laptop Toshiba Equium U400-145

Repair Ribbon Touchpad Laptop Toshiba Equium U400-145
Pernahkah anda menemui di mana-mana sekitar malaysia laptop ini diguna pakai? Mesti tidak kan kerana model ini tidak terdapat di malaysia. Kami sangat beruntung kerana salah seorang customer kami datang dan bertanyakan kepada kami tentang touchpadnya tidak berfungsi. Setelah pakar technician kami memeriksa mendapati ribbon touchpad mempunyai masalah dimana ribbon tersebut perlu dibersihkan dahulu kemudian dipasang semula. Jika ribbon itu rosak dan tidak boleh digunakan lagi, habislah kami untuk mencari dimana terdapat ribbon untuk laptop ini.

Setelah pakar technician kami selesai melakukan tugas beliau, beginilah rupa tuan punya laptop setelah touchpadnya boleh digunakan kembali seperti biasa. Ternyata beliau merasa gembira serta kagun dengan kebolehan pakar technician kami.
artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah,repair led screen, led creen, ok computer solution, toshiba equium u400-145, touchpad, ribbon, ok computer solution shah alam, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts