Repair Screen Laptop Acer Aspire 4520

Repair Screen Laptop Acer Aspire 4520 
Anda nampak apa yang tertera pada skrin laptop ini? Sktin putih dan ada warna seakan-akan warna berry  muncul lepas beberapa saat. Ini disebabkan jangka hayat LCD sudah tamat. Dimana LCD mahupun LED mempunyai jangka hayat selama 3000 hingga 4000 jam penggunaan. Dalam 3 atau 4 tahun perkara ini akan berlaku jika anda sering menggunakan laptop dengan kadar yang banyak.


Dan ini adalah laptop tadi yang telah ditukarkan LCD yang baru. Jadi penguna tersebut tersenyum lebar selepas paparan dekstop kembali tertera pada LCD laptop beliau. 


Ternyata riak wajah yang gembira terlukis pada wajah tuan laptop ini setelah laptopnya dapat digunakan seperti sediakala. Tuan laptop ini juga memberitahu bahawa beliau tidak sabar untuk kembali bermain game selepas beberapa lama tidak melepaskan tension selepas kerja. Beliau sangat berterima kasih kepada ok computer solution kerana menolong beliau.



artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah, ok computer solution, acer aspire 4520, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts