Repair Screen Laptop Sony Vaio Pcg-6qzp

Repair Screen Laptop Sony Vaio Pcg-6qzp
Kami ada terdengar akan desas-desus bahawa skrin untuk Sony, tak kiralah model apa-apa pun harganya memang mencecah ke langit, mahal gila! Harga tu dah boleh beli laptop pulak kalau dibandingkan dengan harga laptop secondhand pada masa sekarang.

Tetapi kenapa kami masih menerima pelanggan yang ingin mahu menukar skrin Sony model bla bla sekalipun. Ini kerana harga kami agak tidah cekik darah yang mana setiap pemilik laptop Sony mampu untuk membayarnya. Bahkan kami menyediakan yang original serta memberi jaminan selama 3 bulan. Skrin ini didatangkan khas dari China. Selama kami menyediakan servis menukar skrin laptop Sony ni belum ada lagi pelanggan yang datang untuk claim warranty dengan kami. 

Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop sony vaio, vaio, sony vaio notebook, sony notebook, laptop screen, sony vaio pcg, sony laptops, computer screen, notebook sony, vaio notebook, ok computer solution shah alam, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts