Repair Laptop Samsung R540

Repair Laptop Samsung R540

Laptop ini telah tertumpah kopi di atasnya. Begitulah jika kita menggunakan laptop dengan tidak berhati-hati. Kalau hendak minum air sila ke dapur atau tempat yang jauh sikit dari laptop.

Selepas kopi tertumpah, laptop ini terus tidak boleh ON. Nasib tuan laptop ini sangat baik kerana beliau tinggal berhampiran dengan kedai kami. Dengan tergesa-gesa beliau membawa laptopnya kepada kami. Di bawah adalah proses membuka dan memcuci kopi yang tumpah tadi.





Beliau sangat beruntung kerana kopi yang tertumpah tidak terlalu banyak sehingga menyebabkan kerosakan motherboard. Dalam banyak-banyak kes tertumpah cecair atas laptop ni semuanya kena repair motherboard. Jadi jangan tengok movie seram sambil memegang segelas air kopi.
Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair laptop samsung r540, samsung laptop, samsung notebook, notebook samsung, samsung r540, samsung notebooks, ok computer solution, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam
Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts