Repair Keyboard Laptop Dell Inspiron 1464



Selain daripada masalah motherboard, ramai juga dikalangan pelanggan kami yang mempunyai masalah keyboard. Pelbagai masalah yang dijumpai seperti button tercabut, button tak berfungsi dan sebagainya. Kami di Ok Computer Solution sangat pakar dalam menyelesaikan masalah ini..Dalam masa hanya 15 minit sahaja, keyboard yang rosak, pasti akan dibaik pulih!!


Pelbagai jenis keyboard laptop yang telah berjaya kami selesaikan masalahnya. Antara laptop yang yang berjaya kami repair adalah seperti Acer, Compaq, Asus, Fujitsu dan banyak lagi. Gambar di atas merupakan salah satu contoh laptop model Dell Inspiron 1464 yang berjaya kami selesaikan masalah keyboardnya..



Gambar di atas adalah tuan punya laptop dell tadi. Dan jika anda mempunyai masalah seperti ini, jangan segan-segan untuk berjumpa dengan pakar keyboard laptop anda iaitu Ok Computer Solution!!Anda pasti teruja denga perkhidmatan yang kami berikan!!

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang keyboard, repair keyboard, keyboard laptop, repair keyboard laptop, keyboard dell, laptop keyboard, dell keyboard, notebook keyboard, laptop keyboard repair, keyboard repair, ok computer solution, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts