Repair Motherboard Compaq Presario V3000





Seperti yang anda tahu, laptop model Compaq ini memang terkenal dengan cepat panas. Jika anda tidak mengambil serius akan masalah ini, kemungkinan besar, anda akan menghadapi masalah lain. Pada kebiasaannya, punca laptop menjadi panas adalah berpunca daripada habuk yang telah menyekat laluan udara pada motherboard.


Seperti contoh gambar di atas, heatsink yang telah tersekat dengan habuk boleh menyebabkan laptop anda panas dan seterusnya boleh menyebabkan chipset anda terbakar..Hal ini boleh diatasi jika anda mengambil langkah awal dengan servis laptop anda jika sudah terasa panas...anda boleh melakukannya sendiri ataupun jika anda tidak berani, anda boleh menghantar laptop anda ke Ok Computer Solution untuk kami servis..


Gambar ini adalah contoh dimana chipset pada motherboard telah pun terbakar. Bila chipset sudah rosak, terdapat beberapa tanda seperti laptop boleh on tapi no display dan kadang-kadang tak boleh on langsung..
Jika berlaku seperti ini, anda jangan risau kerana kami juga sangat pakar mengenai masalah ini. Kami akan memberikan penyelesaian utama dengan menggantikan chipset yang baru (sama seperti menukar motherboard baru) dengan harga yang sangat berpatutan. Jaminan 3 bulan juga akan diberikan.










Gambar-gambar di atas adalah contoh laptop model Compaq Presario V3000 yang telah berjaya kami selesaikan masalah chipsetnya..Dan customer juga sangat berpuas hati dengan hasil kerja kami yang sangat mantap!!!

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair motherboard, repair compaq v3000, compaq presario v3000, repair laptop, compaq presario, motherboard, computer repair, laptop repair, repair laptop motherboard, repair computer, motherboard repair, pc repair, computer repair services, notebook repair, laptop motherboard, compaq laptop, computer shop, computer service, laptop motherboard repair, repairing laptop, computer repairing, ok computer solution, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui face
book, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts