Repair Screen Laptop HP Pavilion DV3000


Baru-baru ini kami ada menerima sebuah laptop model HP Pavilion DV3000 yang retak skrinnya. Agak teruk juga la keretakan yang boleh dilihat seperti dalam gambar di atas. Kebiasaannya, walaupun skrin sudah retak, tapi masih lagi boleh lihat paparan windows, namun, laptop ni dah sampai tak nampak apa-apa, yang nampak hanyalah black & white sahaja.

Menurut cerita tuan empunya laptop ni, skrin tersebut retak kerana anaknya buat main, mungkin terjatuh dan sebagainya. Walaubagaimanapun, kami di Ok Computer Solution sangat pakar dalam menyelesaikan masalah ini dalam masa hanya 15-30 minit sahaja. Selain itu, bukan sahaja menukar skrin, tuan punya laptop ni pun membeli bateri DV3000 dari kami dengan harga yang sangat-sangat berpatutan dengan warranty 6 bulan..


Tidak berapa lama kemudian, akhirnya kami dapat menyelesaikan masalah skrin laptop HP Pavilion DV3000 ini. Tuan punya laptop gembira, kami juga turut tumpang gembira. Tuan punya laptop ni pun agak mesra atau pendek kata friendly..Kami senang dapat melayan dan berkongsi pendapat dengan pelanggan seperti tuan punya laptop ni..Mudah-mudahan kita berjumpa lagi..!



artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen, repair screen laptop, repair laptop, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack, laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, repair led screen, led screen, screen repair, skrin laptop retak, repair laptop lcd, screen, led screen, lcd screen, led screen, ok computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts