Repair screen laptop IBM Lenovo Thinkpad T400



ThinkPad merupakan komputer riba dan tablet yang asalnya direka, dibangunkan dan dijual oleh IBM tetapi kini dihasilkan oleh Lenovo. Lenovo dibeli oleh perniagaan komputer peribadi IBM dan memperoleh jenama ThinkPad pada tahun 2005. Thinkpad mempunyai rekabentuk model lebih klasik dan sangat disukai oleh peminat teknologi kerana reka bentuk mereka yang tahan lama.

Thinkpad atau dikenali dengan T series merupakan antara senarai siri pengeluaran yang pernah dihasilkan. Ianya direka dengan 2 saiz skrin yang berbeza iaitu 14.1 inch dan 15.6 inch. Untuk model T400 ini, ianya direka dengan skrin bersaiz 14.1 inch yang mana mempunyai beberapa jenis back light connector yang berbeza.



Harga skrin untuk model ini agak mahal mengikut pasaran semasa. Walaubagaimanapun, kami di Ok Computer Solution sangat prihatin dengan masalah mereka yang mempunyai masalah skrin dengan model ini. Kami juga pernah membantu beberapa orang customer yang mempunyai masalah seperti ini. Anda gembira, kami pun turut tumpang gembira.

artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen, repair screen laptop, repair laptop, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack, laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, repair led screen, led screen, screen repair, skrin laptop retak, repair laptop lcd, screen, led screen, lcd screen, led screen, ok computer solution, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts