LCD Screen 15 Inch Square for HP Compaq NX6120

hp nx6120

Hp Compaq NX6120 ini merupakan laptop keluaran HP yang direka sekitar tahun 2005. Dahulunya laptop ini amat popular dengan screen yang lebar dan luas iaitu berukuran 15 inchi. Untuk pengetahuan anda, screen 15 inchi merupakan screen LCD yang hanya mempunyai bentuk segi empat sama ataupun square. Screen ini amat sukar untuk ditemui pada masa kini oleh kerana statusnya yang "rare". Pengeluar dan pengedar skrin juga sangat jarang mengeluar dan mengedar skrin bersaiz tersebut.

Oleh itu, harga bagi screen saiz 15 inchi ini amat tinggi sehinggakan ada di sesetengah tempat menawarkan harga yang tidak masuk akal dan tidak tercapai akalmu...hehe. Kami telah membuat tinjauan tentang screen 15 inchi ini di serata Kuala Lumpur. Memang sukar untuk di temui, dan perlu membuat tempahan dahulu kerana pengedar di sini tidak berani untuk mengeluarkan screen ini kerana tidak banyak pemintaan.

display screen

Walaubagaimanapun kami telah membuat persediaan untuk tangani masalah seperti ini. Kami telah menyimpan stok untuk screen ini khas untuk pelanggan kami. Dan seperti biasa, kami menjual screen 15 inchi ini dengan harga yang amat berpatutan jika dibandingkan dengan kedai yang lain. Kami galakkan anda untuk membuat perbandingan harga dahulu sebelum membeli. Apa yang pasti kami menjual screen yang BARU serta ORIGINAL. Anda juga boleh lihat sendiri kualitinya sebelum anda ingin membeli dari kami.

Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang 15" lcd, lcd screen, rare, laptop screen, hp screen, hp nx6120, square screen, ok computer solution, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam, computer solution shah alam

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts