Screen LCD 13.3" for BenQ Joybook S32

beng


Kalau sebelum ini kami pernah buat posting berkisah laptop Asus yang menggunakan screen LED 13.3" slim. Kali ini pula kami menerima pelanggan yang menggunakan laptop BenQ yang juga menggunakan screen 13.1". Yang cuma bezanya ianya merupakan screen LCD dan tapak cable-nya agak kecil dari yang lain.


benq benq benq


Secara dasarnya screen saiz 13.3" ini memang sukar untuk di cari kerana ianya mempunyai pelbagai jenis kereteria yang berbeza. Ada diantaranya tapak untuk mengikat skru berbeza-beza, ada juga seperti laptop BenQ ini dimana tapak cable untuk LCD-nya agak kecil dari yang lain. Bak kata Zizan maharaja lawak "nampak sama, tapi bukan dia", seperti itu lah yang berlaku pada screen 13.3" ini, bila tengok tau dah ini screen 13.3" LED slim, tapi yang mana satu? yang tapak skrew macam mana? tapak cable nya macam mana???

Namun itu bukanlah menjadi suatu kengkangan bagi kami. Kami mempunyai semua jenis bentuk untuk LCD atau LED 13.3" ini. Stok kami masih ada. Apa yang penting disini, barangan kami adalah BERKUALITI, ORIGINAL dan BARU. Kami OK Computer Solution prihatin tentang pelanggan kami...


benq benq

lcd display

led monitor

monitor led

computer monitor


Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang led slim, 13.3" led, led screen, rare, laptop screen, asus screen, benq joybook s32, benq joybook, ok computer solution shah alam, computer solution shah alam, kedai komputer shah alam, kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts