Screen LED 15.6" Super Slim for Sony VAIO SVE15112FXS

the sony vaio

Kalau anda semua nak tahu, laptop Sony merupakan laptop yang boleh dikatakan sebagai laptop cerewet. Kami banyak menerima laptop Sony VAIO yang pelbagai karenahnya. Terutamanya masalah screen. Screen laptop Sony VAIO ini menggunakan screen High Resolution yang tidak banyak digunakan oleh laptop-laptop bersaiz 15.6" LED Super Slim yang lain. Jika dibandingkan memang tiada bezanya dengan screen yang menggunakan resolusi rendah, cuma apabila dipasang ianya tidak akan mengeluarkan gambar.

sony vaio sony


Oleh sebab itu, kami mempunyai 2 jenis stok untuk screen 15.6" LED Super Slim, yang high resolution dan yang biasa. Harga bagi end user amat mahal bagi screen high resolution ini. Jika dihantar kepada pihak Sony sendiri, harga yang dikenakan adalah sebanyak RM1100. Jika anda tidak percaya anda boleh bertanyakan sendiri. Dan tempoh yang diminta oleh pihak Sony adalah 3 minggu.

Namun kami menjualnya dengan harga lebih rendah dari itu. Kerana kami mendapatkanya terus dari kilang pengeluaran khas untuk kesemua jenis screen. Dan juga kami memasangnya hanya dalam masa 15 minit atau kurang. Pelanggan kami tidak perlu menunggu lama untuk pemasangan.

Screen yang kami jual adalah yang ORIGINAL atau TULEN dan BARU. Bukan REFURBISH atau SECOND HAND. Terpulang kepada anda untuk percaya atau tidak, kami melakukan yang terbaik untuk anda dan anda nilaikannya sendiri. Kami di OK Computer Solution amat perihatin tentang pelanggan kami.

Anda digalakkan untuk melihat hasil testimoni pelanggan kami yang telah berjaya kami selesaikan masalah laptop mereka..


Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang led slim, 15.6" slim,
laptop sony vaio, sony vaio laptop, sony vaio e series, ok computer solution, kedai komputer shah alam,kedai komputer di shah alam, repair laptop shah alam, computer solution shah alam


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Popular Posts