SOLVED: MACBOOK AIR A1466 NO POWER | OKCS SHAH ALAM

MacBook Repair Motherboard 
|SHAH ALAM| SUBANG JAYA|KLANG|


Minggu ini kami terima Macbook Air A1466  no power milik Puan Aminah. Mulanya dia mengadu Macbook Air A1466 tidak boleh charging. Katanya baru-baru ini dia ada pergi travel dan meletakkan macbook air di dalam beg luggage.

Mulanya Puan Aminah menyangka adapter magsafe miliknya rosak tetapi selepas technician kami check menggunakan adapter magsafe baru, Macbook Air A1466  masih tidak boleh charging dan hanya menujukan lampu hijau pada magsafe. Masalah ini disebabkan oleh power tidak sampai di motherboard yang menyebabkan Macbook Air A1466  cannot on.




















Puan Aminah mula risau Macbook Air A1466 miliknya tidak boleh dibaiki dan sekarang ini dia urgent nak guna komputer.

Jika anda mengalami masalah yang sama seperti Puan Aminah, anda tidak perlu risau kerana kami juga menyediakan perkhidmatan membaiki board (repair motherboard).

Setelah technician kami repair motherboard, Macbook Air A1466  milik Puan Aminah berfungsi seperti sedia kala. Serta kami juga membuat pemeriksaan keatas semua device yang ada pada macbook tersebut.


Puan Aminah berterima kasih kepada kami dan berasa amat gembira apabila kami memberitahu bahawa macbook dapat dibaiki semula seperti sedia kala. Beliau telah mempercayai service yang kami berikan kepadanya di OKCS Shah Alam.

Semoga segala urusan Puan Aminah dipermudakan dan agar kita dapat berurusan lagi



Ok Computer Solution Shah Alam  ada menyediakan perkhidmatan service repair Motherboard Macbook / iMac di area Shah Alam, Subang Jaya dan Klang. Jika anda mengalami masalah yang sama, anda boleh terus hubungi kami di 60182131633

WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH  >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP  >>>OKCS SHAH ALAM<<<



KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor









Comments

Popular Posts