MACBOOK PRO A1278 TAK BOLEH ON SHAH ALAM / SUBANG JAYA

REPAIR MACBOOK PRO TAK BOLEH ON (CANNOT ON)

Rata-rata pengguna Macbook Pro ni amat suka dan berpuas hati dengan prestasinya. Tapi bila penggunaan yang melampau, mulalah ada masalah macam-macam contohnya Macbook Tak Boleh On.

Sebab itu, kita perlu menjaga Macbook dengan baik, dan juga pastikan Macbook sentiasa dalam keadaan yang elok. Sebab kos untuk repair Macbook pastinya lebih mahal dari laptop biasa.

So artikel kali ni nak share sikit mengenai masalah Macbook Pro Tak Boleh On. Untuk mengenali dan mengetahui punca kerosakan ia perlu diagnose secara detail. Masalah ini besar kemungkinan boleh terjadi disebabkan salah satunya magsafe(charger) rosak dan pada waktu tu juga bateri dah habis. Sudah tentunya Macbook Pro ini Tak Boleh On.

Sebab itu, masalah ini kami perlu check keseluruhan bagi kepastian punca kerosakan. Paling teruk punca Macbook Pro tak boleh on adalah disebabkan motherboard rosak. Jika korang hantar membuat diagnose di Service Center Apple pastinya ada caj pembayaran, walaupun datang hanya untuk membuat diagnose sahaja.




Untuk tahu punca Macbook Pro tak boleh on, korng boleh terus walk in ke Ok Computer Solution Shah Alam kerana kami ada menyediakan perkhidmatan diagnose secara percuma jadi korng tak perlu risau tiada bayaran pun untuk checking macbook korang.  

Malah kami juga menawarkan servis membaiki pelbagai masalah Macbook / Imac cepat dan pantas. Terutama masalah berkaitan grafik dan logik board(no power), screen, Mac OS crash, upgrade HDD/SSD dan lain-lain kerosakan.






TESTIMONI







Jika korang ada sebarang pertanyaan korang boleh terus hubungi kami di 60182131633

WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH  >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP  >>>OKCS SHAH ALAM<<<



KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor



Comments

Popular Posts