SOLVED: MASALAH SCREEN LAPTOP ASUS PECAH | OKCS SHAH ALAM

REPAIR SCREEN LAPTOP PECAH AREA SHAH ALAM / SUBANG JAYA

Artikel kali ini kami akan menceritakan masalah Screen Laptop ASUS Pecah milik Puan Shalizatul. Beliau merupakan seorang guru dan berasal dari Shah Alam.

Beliau mengadu laptop miliknya pernah dijatuhkan oleh anaknya sebelum ini. Selepas kejadian itu Puan Shalizatul terkejut melihat Screen Laptop ASUS Pecah . Dia tidak sangka perkara ini boleh terjadi. Terdapat banyak kerja-kerja penting di dalam laptop.

Masalah Screen Laptop ASUS Pecah ini amat memeningkan kerana sesi persekolahan hampir bermula. Jadi Puan Shalizatul membuat keputusan untuk datang ke Ok Computer Solution Shah Alam kerana berhampiran dengan rumahnya.

Maka Technician kami terus membuat diagnose masalah Screen Laptop ASUS Pecah bagi memastikan tiada masalah lain seperti motherboard problem.
SEBELUM

SELEPAS

Setelah Technician kami gantikan dengan screen yg baru, screen laptop kembali normal, dapat display seperti biasa. Puan Shalizatul berasa gembira dan lega masalah Screen Laptop ASUS Pecah telah pun selesai.



Ok Computer Solution Shah Alam  ada menyediakan perkhidmatan service repair Screen laptop Asus pecah di area Shah Alam, Subang Jaya dan Klang.Jika anda mengalami masalah yang sama seperti Puan Shalizatul, anda boleh terus hubungi kami di 60182131633

WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP >>>OKCS SHAHALAM<<<



KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor




Comments

Popular Posts