LAPTOP TOSHIBA SATELLITE L645 CANNOT ON | OKCS SHAH ALAM

REPAIR MOTHERBOARD LAPTOP OKCS SHAH ALAM
| Shah Alam | Subang Jaya | Klang |

Minggu ini di OKCS Shah Alam menerima sebuah laptop Toshiba Satellite L645 tak boleh on. Owner laptop Toshiba Satellite L645 ini memberitahu dia cuba untuk on semula laptop dan try beberapa kali tetapi masih tak boleh dihidupkan semula.



Technician kami terus melakukan diagnose terhadap laptop Toshiba Satellite L645 tak boleh on ini. selesai diagnose pakar technician kami dapati laptop Toshiba Satellite L645 tak boleh on disebabkan berlaku power short pada motherboard laptop ini.

Kami memberi suggestion kepada owner agar repair motherboard laptop Toshiba Satellite L645 beliau. Pilihan untuk repair motherboard ini akan lebih menjimatkan wang ringgit berbanding satu lagi suggestion kami iaitu ganti motherboard baru tetapi harganya ibarat sama seperti boleh mendapat harga sebuah laptop baru.

Di OKCS shah Alam kami ada menyediakan service repair motherboard dengan harga yang berpatutan serta kualiti yang terjamin selama 3bulan waranti .Malah tempoh untuk repair motherboard laptop Toshiba Satellite L645 hanya mengambil masa 3-4hari waktu hari bekerja.

Onwer laptop Toshiba Satellite L645 proceed untuk repair motherboard dan alhamdulilah dalam 3hari pakar technician kami berjaya menyelesaikan masalah laptop Toshiba Satellite L645 tak boleh on. Onwer berasa gembira dan berterima kasih atas perkhidmatan servis kami.



Jika anda mempunyai masalah laptop tak boleh on sama seperti ini anda boleh terus walk in dan drop laptop di OK Computer Solution Shah Alam untuk pakar technician kami check laptop anda. Sebarang pertanyaan korang boleh terus hubungi kami di 60182131633

WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH  >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP  >>>OKCS SHAH ALAM<<<



KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor



Comments

Popular Posts