SOLVED : LAPTOP HP PAVILION 15 NEW SCREEN REPLACEMENT | OKCS SHAH ALAM

BLACK SCREEN??
SCREEN RETAK??
SCREEN GARIS BERJALUR??

Anda tak perlu gelabah atau risau mengenai data2 fail dalam laptop anda....masalah screen ini tak akan beri effect pada fail2 penting anda yang dalam laptop(pastinya selamat)..setiap masalah pasti ada penyelesaiankan..mari baca artikel bawah ni.

Artikel untuk kali ini mengenai menukar screen pada laptop HP Pavilion 15.

SCREEN REPLACEMENT

Screen laptop HP Pavilion 15 ini mengalami masalah garis tegak sehingga mengganggu padangan encik amir untuk membuat kerja. Lalu beliau search di internet mencari kedai repair komputer di area banting tetapi tiada, beliau hanya jumpa di area shah alam dan terus ke kedai kami di OKCS Shah Alam.

Apabila mengenal pasti masalah screen laptop HP Pavilion 15 technician maklum screen ini perlu tukar dengan screen baru.

SCREEN REPLACEMENT
SCREEN REPLACEMENT
SCREEN REPLACEMENT
SCREEN REPLACEMENT
Setelah Technician kami gantikan dengan screen yg baru, screen laptop kembali normal, dapat display seperti biasa.Encik Amir berasa gembira dan lega masalah Screen laptop HP Pavilion 15 telah pun selesai.


Ok Computer Solution Shah Alam  ada menyediakan perkhidmatan service repair screen replacement di area Shah Alam, Subang Jaya dan Klang. Jika anda mengalami masalah yang sama seperti ini anda boleh terus hubungi kami di 60182131633

WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP >>>OKCS SHAHALAM<<<



KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor




Comments

Popular Posts