SOLVED: PORT USB PATAH LAPTOP LENOVO Z5070 | OKCS SHAH ALAM

Baru-baru ini ( 9 Jun 2018 ), kami menerima seorang pelanggan bernama Encik Sufian. Beliau datang ke kedai kami dan membawa laptop LENOVO Z5070 kepunyaannya. Pekerja kami menyapa beliau dan bertanyakan apa masalah yang laptop beliau hadapi.

" Port usb saya patah. Macam mana ye?"


Mendengar keluhan Encik Sufian yang merupakan pekerja di Hospital Shah Alam, kes seperti beliau ini jarang kami terima. Namun, apa yang staff kami katakan kepada beliau ialah:

" Okay kalau macam tu encik tinggalkan dulu laptop encik dekat sini, apa-apa informasi tentang laptop encik nanti saya akan whatsapp."

Setelah didiagnose laptop LENOVO Z2070 beliau oleh juruteknik kami, memang port usb laptop kepunyaan beliau telah patah. Jadi, apa yang kami lakukan ialah kami menukar port usb beliau yang patah itu dengan yang baru. 


Encik Sufian

Dengan mengambil hanya masa 1 hari sahaja (12 Jun 2018), masalah Encik Sufian ini telah selesai. Hasilnya, beliau sangat berpuas hati dengan service yang telah kami berikan kepada beliau.


Review daripada Encik Sufian di page Google kami


Jika anda mempunyai masalah yang sama seperti Encik Sufian ini, datang kepada kami. Kami mampu membantu anda. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi / whatsapp kami di 0182131633.

WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP >>>OKCS SHAHALAM<<<



KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor










Comments

Popular Posts