SOLVED: REPAIR IPAD A1395 CHARGING PROBLEM | OKCS SHAH ALAM


Puan Yaslin

Untuk artikel bagi testimoni pada kali ini, kami akan berkongsi kisah salah seorang pelanggan kami, iaitu Puan Yaslin telah datang kepada kami dan mengadu Ipad A1395 kepunyaan beliau menghadapi masalah not charging. Untuk pengetahuan anda, Puan Yaslin yang merupakan seorang petugas di Hospital Shah Alam merupakan salah seorang pelanggan tetap kami. Oleh kerana mempercayai kami, beliau datang kembali ke kedai kami. 

Perbualan antara pekerja kami dan Puan Yaslin menerusi aplikasi Whatsapp

Pada mulanya, beliau beranggapan masalah "cable charging" yg bermasalah. Tapi setelah diganti dengan yang baru, masih lagi punya masalah yang sama. Tanpa membuang masa, Puan Yaslin terus datang ke kedai kami untuk melakukan pemeriksaan terhadap Ipad A1395 beliau. 

Ipad A1395



Mendengar daripada keluhan beliau, juruteknik kami mendapati Ipad kepunyaan beliau mengalami kerosakan pada batteri. Jadi, apa yang kami beritahu kepada beliau, untuk menggantikan batteri Ipad beliau kepada yang baru. Masalah Puan Yaslin ini dapat kami selesaikan dalam tempoh satu minggu sahaja dan beliau kini mampu untuk menggunakan Ipad A1395 beliau seperti biasa.

Jika anda mempunyai masalah yang sama seperti Puan Yaslin, jangan segan dan silu untuk bertanya sebarang soalan kepada kami. Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi kami di talian 
>>> 0182131633<<< . 

WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP >>>OKCS SHAHALAM<<<



KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor




Comments

Popular Posts