SOLVED: SCREEN LAPTOP DELL E6420 RETAK | KEDAI KOMPUTER SHAH ALAM SEKSYEN 7

- Artikel ini untuk meraka yang mencari kedai Tukar Screen Murah Shah Alam

Encik Matt

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

Dalam tempoh beberapa hari dalam minggu yang sama, kami telah berjaya menyelesaikan 2 masalah yang sama. Apa dia? Masalah screen retak. Masalah biasa yang sering dihadapi oleh pelanggan kami. Suka untuk kami ingatkan kepada anda, untuk mengelakkan daripada perkara ini terjadi. Jangan letak laptop anda di bawah iaitu di tempat lalu lalang dan sukar untuk dilihat kewujudan laptop itu. Dan yang paling peting ketika bawa laptop di dalam beg, jangan himpitkan dengan barang yang lain di dalam beg yang sama. Serta jangan sesekali tindihkan atas laptop dengan barang yang berat seperti buku-buku yang tebal. 

Baiklah, mari kita teruskan dengan artikel pada kali ini. Artikel pada kali ini kami ingin kongsikan dengan anda kisah seorang pelanggan kamiiaitu Encik Matt yang mengalami masalah Screen Laptop Dell E6420 retak. Bagaimana Screen Laptop Dell E6420 retak ini boleh terjadi? Mungkin ia ditindihkan dengan barang yang berat ataupun secara tidak sengaja anak-anak Encik Matt terlanggar. Bagi mengelakkan daripada perkara seperti ini berlaku, disarankan anda untuk meletakkan laptop anda di atas meja ataupun di tempat yang lebih selamat.

Perbualan antara Encik Matt dengan pekerja kami di aplikasi whatsapp

Encik Matt mencari jalan penyelesaian untuk menyelesaikan masalah beliau ini. Jadi, beliau terus google Tukar Screen Murah Shah Alam dan terjumpalah OKCS Shah Alam. Encik Matt mengajukan soalan kepada kami di Whatsapp sama ada kami mampu ataupun tidak untuk membantu beliau menyelesaikan screen laptop dell E6420 retak beliau ini. Mujur kami di OKCS Shah Alam ada stock bagi screen laptop Dell E6420 retak ini.

SCREEN LAPTOP DELL E6420 RETAK 


Perbualan antara Encik Matt dengan pekerja kami di aplikasi whatsapp


Tanpa membuang masa, Encik Matt terus datang ke OKCS Shah Alam untuk menggantikan screen laptop Dell E6420 retak ini dengan yang baru. Technician kami terus membuka bahagian screen dan menggantikan screen laptop Dell E6420 retak ini dengan screen yang baru. Dengan hanya mengambil masa setengah jam sahaja, masalah screen laptop dell E6420 retak ini dapat diselesaikan. Kini, Encik Matt boleh menggunakan laptop Dell E6420 ini seperti biasa. 






Diambil daripada Instagram okcumputersolution_shah alam


Berdasarkan screenshot di atas, Encik Matt begitu berpuas hari dengan service dari kami di OKCS Shah Alam. Alhamdulillah, satu lagi masalah pelanggan kami yang telah berjaya kami selesaikan. Jika anda mempunyai masalah yang sama seperti Encik Matt ini, datang terus ke kedai kami dan kami akan membantu untuk menyelesaikan masalah anda. 

Ribuan terima kasih kami ucapkan kepada anda kerana sudi singgah di blog kami untuk membaca artikel kami. Jutaan terima kasih buat anda yang selama ini menjadi pembaca setia blog kami. Kami berharap agar segala tips dan perkongsian yang kami berikan kepada ada menjadi rujukan dan manfaat kepada semua. 

Jika anda mempunyai masalah yang sama seperti Encik Matt atau masalah lain terhadap laptop / dekstop / macbook anda, jangan segan silu untuk bertanya kepada kami di talian >>>0182131633<<<.  Kami akan jawab persoalan anda. 

WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH  >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP  >>>OKCS SHAH ALAM<<<

WAZE >>>OK COMPUTERSOLUTION SHAH ALAM<<<

Atau datang terus ke kedai kami untuk memudahkan proses "face to face diagnose" dan memudahkan anda jika ingin bertanyakan soalan kepada kami :

KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor








Comments

Popular Posts