SOLVED: SCREEN HP PAVILION 14-AB000TX RETAK | OKCS SHAH ALAM

- Artikel ini adalah untuk mereka yang mempunyai masalah laptop screen retak, ganti laptop screen murah

Assalammualaikum dan selamat sejahtera untuk anda yang setia membaca blog kami. Terima kasih kerana sudi singgah di blog kami untuk memperoleh pengetahuan yang baru dan membaca kisah para pelanggan kami. Hah pasti anda tertanya-tanya kan kenapa artikel testimoni pada kali ni tiada gambar pelanggan kami kan? Hah kerana Encik Bryann yang mempunyai masalah Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak ini malu untuk bergambar. Tapi tidak mengapa. Itu bukan menjadi tunjang utama. Apa yang penting ialah kisah Encik Bryann yang ingin kami kongsikan kepada anda dan bagaimana kami menyelesaikan masalah Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak. 

Encik Bryann yang merupakan tuan punya kepada laptop Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak  ini bertanyakan soalan di aplikasi whatsapp kami sama ada kami mampu ataupun tidak untuk menyelesaikan masalah beliau ini. 



Perbualan antara Cik Bryann dan pekerja OKCS SHAH ALAM di aplikasi whatsapp. 


Keadaan  Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak 

Tanpa membuang masa, Encik Bryann datang ke OKCS SHAH ALAM dengan membawa laptop Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak ini dengan harapan kami mampu menyelesaikannya dalam tempoh masa yang singkat.

" Adik, boleh tolong ganti screen ini tak? Mungkin anak saya tindih dengan barang yang berat".

Salah seorang daripada staff kami membelek keliling "body" laptop Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak ini, ternyata ada kesan "dent" ataupun kemek pada lago HP di laptop Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak retak ini. Daripada kesan kemek yang terdapat pada bahagian logo laptop HP Pavilion 14-AB000TX ini, kelihatan seperti laptop ini terlanggar dengan barang yang tajam.

Sedikit peringatan yang ingin kami berikan kepada anda untuk tidak tindihkan barang di atas laptop anda. Hah bukan itu sahaja, malah jika anda membawa laptop anda dalam jarak yang jauh, bawa lah ia di dalam beg. Risiko untuk jatuh, calar dan sebagainya amatlah tinggi ye. 

Terdapat kesan kemek pada logo HP seperti dihempap dengan barang berat

Oleh kerana stock bagi Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak ini kehabisan, jadi Encik Bryan terpaksa meninggalkan laptop beliau di kenal kami untuk beberapa hari sehingga stock screen laptop beliau ada. Mujur hanya mengambil masa 2 hari sahaja. Tanpa membuang masa, tehchnician kami terus menggantikan Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak ini dengan yang baru. Proses untuk menukar screen ini tidak lah begitu mengambil masa yang lama. Cuma yang mengambil masa sikit ialah untuk menunggu stock. 

Kini masalah Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak Encik Bryann ini telah berjaya kami selesaikan. Encik Bryann kini mampu untuk menggunakan laptopnya seperti biasa dan tiada kerja beliau yang tertangguh disebabkan masalah Screen HP Pavilion 14-AB000TX retak lagi.


SelepasScreen HP Pavilion 14-AB000TX retak digantikan dengan screen yang baru. 

Alhamdulillah, satu lagi masalah pelanggan kami yang telah berjaya kami selesaikan. Baiklah, itu sahaja untuk artikel testimoni pada kali ini. Hah, jika anda mempunyai masalah yang sama seperti yang dihadapi oleh Encik Bryann ini atau masalah lain, jangan rasa was-was untuk mengajukan soalan kepada kami. Insya-Allah kami mampu untuk membantu menyelesaikan masalah anda.

Anda boleh bertanyakan soalan di aplikasi whatsapp kami di talian >>>0182131633<<< atau datang terus ke kedai kami untuk memudahkan lagi komunikasi.


WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP >>>OKCS SHAHALAM<<<



KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor




Comments

Popular Posts