SOLVED: KEDAI REPAIR LAPTOP SHAH ALAM, SEKSYEN 7 | ASUS S510U UPGRADE SSD

Encik Syed


Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada anda yang sudi membaca artikel pada kali ini. Terima kasih kami ucapkan kerana singgah sudi di blog kami. Untuk hari ini, kami akan kongsikan kepada anda testimoni yang terbaru daripada kisah pelanggan kami. Sekiranya anda juga mengalami masalah terhadap laptop anda sama seperti pelangan kami ini, hah mungkin ianya boleh menjadi sumber rujukan anda untuk membaiki laptop anda. Tapi sebelum itu, jangan baca sorang ye. Kongsikan kepada rakan, saudara-mara dan ahli keluarga anda juga.

Untuk artikel pada kali ini, kami akan kongsikan dengan anda kisah pelanggan kami yang telah berjaya kami selesaikan hanya dalam tidak sampai satu hari sahaja. Seringkali kami terima masalah laptop slow ataupun lembap! Jadi, kami ingin perkongsi penyelesaian kepada masalah laptop Asus S510U slow sangat.

Pada 22 Jun 2018, Encik Syed yang merupakan seorang pelajar di sebuah IPT telah datang ke OKCS Shah Alam dan mengadu laptop Asus S510U slow sangat sehingga segala kerja beliau menjadi tertangguh.

" Bang, laptop ni saya baru beli 6 bulan dah jadi lembap macam ni. Kenapa ye? Susah saya nak buat kerja macam ni,", kata Encik Syed yang merupakan pemilik kepada laptop Asus S510U slow sangat . 

Encik Syed juga menceritakan laptop Asus S510U slow sangat  ini dibeli bukan daripada center ASUS sendiri malah dari sebuah kedai di mall yang menjual pelbagai jenis jenama laptop. Sebelum anda ingin membali gadget di sesebuah kedai selain daripada center, lihat review untuk kedai tersebut terlebih dahulu. Kami faham anda ingin kan yang murah. Namun, murah tetapi kualitinya rendah dan sering saurkan duit untuk bayar repair sama sahaja nilainya jika anda beli yang mahal namun kualitinya setanding dengan harganya.

Setelah melakukan diagnose, kami mendapati laptop Asus S510U slow sangat ini menggunakan hard disk dari jenama yang tidak dikenali. Pada mulanya, kami memberi tahu kepada beliau untuk menukar hard disk. Namun, ini pertanyaan beliau, "Macam mana nak bagi laptop laju ye? Senang untuk saya buat kerja kalau laju". 

Mendengar persoalan beliau, hanya ada satu jawapan sahaja untuk penyelesaian bagi masalah  laptop Asus S510U slow sangat ini iaitu SSD. Technician kami telah menerangkan kepada Encik Syed tentang kelebihan dan kualiti jika meliau menggunakan SSD untuk laptop Asus S510U slow ini. Encik Syed bersetuju untuk bertukar ke SSD.



Masalah laptop Asus S510U slow Encik Syed ini telah kami selesaikan hanya dalam beberapa jam sahaja. Kini, Encik Syed mampu untuk melakukan kerja tanpa sebarang gangguan dan dapat menyiapkannya dalam tempoh masa yang lebih cepat berbanding sebelum ini. 

Jika anda mempunya masalah yang sama seperti laptop Asus S501U slow ini seperti Encik Syed, terus hibungi OKCS SHAH ALAM di talian >>>0182136133<<

WHATSAPP KAMI TERUS PUN BOLEH >>>60182131633<<<

PM KAMI DI FACEBOOK >>>OK COMPUTER SOLUTION SHAH ALAM<<<

GOOGLE MAP >>> OKCS SHAHALAM <<<



KEDAI KAMI BERLOKASI DI SEKSYEN 7 SHAH ALAM.
Tingkat 1, V1-26-A, Jalan Plumbum V7/V,
Pusat Komersial Seksyen 7,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor









Comments

Popular Posts